Hamsiyi neden kılçığıyla birlikte yemelisiniz?

Hamsiyi neden kılçığıyla birlikte yemelisiniz?

Haftada 2 kez tüketilmesi önerilen balığın faydası çok ama bu faydayı maksimum düzeyde sağlamak gerekir. Balık yerken bu önerilere uyarsanız bağışıklığınızın gücünü daha fazla artırmış olacaksınız.

30 Ağustos 2020 - 08:58

Balık sezonu açıldığında tezgahlar önce küçük sonra iri balıklarla dolup taşar. Palamut, uskumru, lüfer, hamsi derken balıklar iştah açar. Sağlığa pek çok faydası olan balık; hafızayı, kemikleri ve gözleri kuvvetlendirir. Kalbinizi korur, Alzheimer riskini ve kötü kolesterolü düşürmeye yardımcı olur. Mevsim geçişlerinde sıklıkla kapımızı çalan enfeksiyonlara karşı da bağışıklık sistemimizi güçlendirir. Vücudun kış aylarında daha fazla ihtiyaç duyduğu A, B1, B2 ve D vitaminlerini düzenli balık tüketimi ile karşılayabilirsiniz. Çocuklarınızı da hem bağışıklıklarını güçlendirmek hem de fiziksel ve zihinsel gelişimlerini desteklemek için balık yemeye teşvik edin. Mutlaka haftada 2 kez tüketilmesi gereken balıktan en yüksek faydayı sağlayabilmek için doğru pişirmek ve yemek gerekir.

EKSİK C VİTAMİNİNİ SALATA İLE KAPATIN

Balıkta en az bulunan vitamin C vitaminidir. Bu nedenle balığın yanında yeşil salata tüketmeyi tercih edin. Özellikle bol limonlu bir yeşil salata balıktaki C vitamini açığını da lezzetli şekilde kapatan çok iyi bir seçim.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
 Bilim Kurulu toplantısı sonrası Bakan Koca: Son kritik ayları yaşıyor olabiliriz
Bilim Kurulu toplantısı sonrası Bakan Koca: Son kritik ayları...
MUĞLA DEVA MUĞLALI BİR BAŞKANLA KURULDU
MUĞLA DEVA MUĞLALI BİR BAŞKANLA KURULDU